Bliv Profil

FAQ

Hvad er Happio?

Happio er den danske platform for personlige videohilsener fra kendte. Vi giver dig simpelthen mulighed for at overraske en, du holder af, med en helt personlig videohilsen fra et af deres idoler. Vi er her for at sprede glæde og skabe magiske øjeblikke i hverdagen :-)

Hvordan køber jeg en videohilsen?

Du trykker på den profil, du ønsker at købe en videohilsen fra, og trykker så på ”Bestil hilsen”. Herefter skal du udfylde nogle kontaktoplysninger og fortælle profilen, hvad for en hilsen, du godt kunne tænke dig. Når du har udfyldt instruktionerne, trykker du på "Bestil". Herefter bliver du ført videre til vores betalingsudbyder. Når betalingen er fuldført, bliver din bestilling sendt til profilen. 

 

Hvor lang tid går der fra jeg lægger min bestilling til jeg modtager videoen?

Som regel vil det tage en dag eller to. Maksimalt har vores profiler dog op til syv dage til at lave den video, du har bestilt. Hvis du ikke har fået din video inden for syv dage, vil bestillingen blive annulleret og dine penge refunderet (bemærk, at der kan gå 5-7 hverdage, før du har dine penge tilbage på din konto).

 

Hvordan modtager jeg min videohilsen?

Når din hilsen er blevet lavet, får du en email og en SMS med et link til videoen. Fra linket kan du downloade videoen. Linket kan bruges lige så mange gange, du vil.

 

Hvad skal jeg skrive i min bestilling?

Det er en god idé at skrive nogle detaljer om, hvad anledningen er og hvem hilsenen er til, så profilen har noget at gå ud fra. Det kunne for eksempel være sådan noget som: "Min søn Alvin fylder 10 år i næste uge. Han bliver så glad, hver gang han ser videoer med dig, og jeg er sikker på, han går helt amok, hvis du laver en personlig videohilsen til ham. Han elsker især dine prank-videoer..." eller "Min veninde Julie har haft hjertesorger i månedsvis. Hun har brug for at få at vide, at hun klarer det!”
Men kun fantasien sætter grænser!

 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med min videohilsen? 

Hvis din videohilsen ikke lever op til dine forventninger, kan du kontakte os på team@happio.dk, og så vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

 

Er jeg garanteret en videohilsen, hvis jeg bestiller en?

Profilerne bestemmer i sidste ende selv, om de vil acceptere en bestilling af en videohilsen. Det gør de i langt de fleste tilfælde. Det kan dog hænde, at en profil vælger at afvise en bestilling, enten fordi de har for travlt eller af andre årsager. Hvis det sker, bliver din betaling selvfølgelig refunderet hurtigst muligt.

 

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du er meget velkommen til at kontakte os på support@happio.dk. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

 

Der er en fejl på jeres hjemmeside!

Vi er meget taknemlige for meddelelser om fejl. Siden er lige lanceret, så vi kan desværre ikke helt undgå, at de forekommer. Skriv på support@happio.dk, så hjælper vi dig så hurtigt, vi kan.